- Voor al uw klachten en complimenten kunt u ons benaderen, via de chat, telefoon of ticket.
- U mag binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie verwachten op uw klacht/compliment. Doorgaans zal de reactie dezelfde dag nog behandeld worden.
- Uiteraard doen wij ons uiterste best om alles zo snel, soepel en goed mogelijk te ontvangen en te verwerken.
- Het zou kunnen voorkomen, om wat voor reden dan ook, dat er iets niet helemaal goed is verlopen.
- In zo’n situatie dan vernemen wij het graag om de onduidelijkheid op te lossen.
- Wanneer u iets constateert dat voor verbetering vatbaar is, dan vernemen wij het ook graag.
- Niet alleen klachten, maar complimenten vernemen wij natuurlijk ook graag.
- Voelt u zich vrij om onze producten en diensten te delen met uw netwerk.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).